Re: problem z pełnoekranowym wideo na TV przez karte nvidia

Autor: Jacek Pietruszczak <jpietruszczak_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Dec 2007 - 23:46:30 MET

U mnie na stronie jest chyba trochę nowszy, ale dotyczy jeszcze
klasycznego panelu Nvidii. I karty 7600GT.
Teraz przesiadłem się na 8800GT i ponieważ mam 2 wyjścia DVI, kupiłem
kabel DVI-HDMI. I wszystkie problemy zniknęły. Podłączasz, ustawiasz
klonowanie i jest tak, jak zawsze chciałem - na TV masz dokładnie to, co
na monitorze. Nie ma filmu na pełny ekran, dopóki nie zrobisz playera na
pełny ekran. Nie ma żadnych czarnych okienek w playerze, napisy działają
normalnie, bez wymuszania np. fddshow.

***widzisz, wszystko pięknie, ale:
- mój telewizor to 32" CRT, a nie LCD lub plazma, więc nie ma wejścia HDMI,
a co za tym idzie nie da się ustawić tej samej rozdziałki dla TV i monitora
- u mnie też działa opcja, że jak robie full screen na monitorze, to mam
full screen na TV, ale wtedy przy standardowych ustawianiach na TV też muszę
przesuwać myszką obraz, bo za duży (odpada) albo wymuszać w playerze tryb
fullscreen ze zmianą rozdziałki, co sprawdza sie połowicznie, bo:
    a) film w rozdziałce telewizora 1024x768 jest rozciągniety (proporcje
4:3, a monitora w kompie 16:10) i pozostają grube czarne pasy na dole i
górze,
    b) wciąż nie mogę pracować na kompie w tle, gdy ktoś ogląda film

W ATi wszystko działało pięknie i nie było problemów, a tu taka ryfa...