Asus M2N-SLI oraz konflikt zintegrowanej karty dźwiękowej z modemem neostrady

Autor: Roman \ <seek80_at_o2.pl>
Data: Wed 19 Dec 2007 - 21:16:06 MET

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć, czy któryś z posiadaczy płyty głównej Asus
M2N-SLI natknął się taki problem: gdy nie jest podłączony modem
neostrady (złącze USB) - dźwięk działa. Jeśli w czasie działania systemu
podłączy się modem - otrzymujemy komunikat o zbyt małej przepustowości
USB z powodu której modem nie może działać.
Jeśli podłączymy modem przed startem systemu - neostrada działa, ale z
karty muzycznej nie wydobywają się żadne dźwięki. Wykres słupkowy
znajdujący się w programie do konfiguracji zintegrowanej karty
dźwiękowej także jest wtedy płaski.

Z tego co zdołałem ustalić - zintegrowana karta dźwiękowa jest
podłączona jako urządzenie USB i niektórzy użytkownicy narzekali na brak
możliwości jednoczesnego słuchania i nagrywania dźwięków gdy korzystają
z urządzeń USB, ale nie wpadłem na przypadek całkowitego braku dźwięku.

Sprawdzę jeszcze czy na płycie znajduje się dodatkowy kontroler USB, ale
do owego komputera dostęp mam raczej "zdalny", więc zdany jestem jedynie
na dokumentację.

Czy ktoś posiada taką konfigurację i działa mu ona prawidłowo?
Ewentualnie czy ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu?

--
Pozdrawiam
Roman "Seek" Sęk