Re: Modernizacja kompa-Pamięć Ram DDR

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 19:42:10 MET

205 XS wrote a message concerning to following matters on 2007-12-18 18:45:
> Posiadam 2 letniego kompa i szkoda mi go wymieniać na nowy,więc
> postanowiłem z waszą pomocą wymienić mu pamięć RAM (DDR)
>
> Obecnie mam włożoną kostke Kingstona 256MB PC3200 CL 3 a chciałbym
> włozyć coś np z Goodrama albo Patriot`a 1GB w pojedynczej kości.Czy przy
> płycie Asus A7V600-X odczuje sie jakiś przypływ wydajności całego kompa ?

dysk bedzie mniej swapowal, wiec komfort pracy np. w XP powinien sie podniesc
... sprobuj mu dolozyc po prostu 1GB ram, zresta nawet 512MB bedzie juz dobrze
... ;)
Via KT600 i tak nie pracuje w dualu wiec bez roznicy czy bedziesz mial jedna
kostke czy dwie ...

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski