SHARP AR-M160 - prosba - Button Manager A

Autor: Dexter-Labolatory <dexter-labolatory_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 19:14:27 MET

Witam

Zgubilem plytke CD no i teraz potrzebuje programik "SHARP Button Manager A"
pod XP (EN lub PL)

Moje urzadzenie wielofunkcyjne to SHARP AR-M160 ale chyba w innych
urzadzeniach SHARPA tez dawali te wersje "Button Managera"

Programikiem mozna ustawic okreslona "akcje" po wcisnieciu jednego z 6-sciu
przyciskow na panelu urzadzenia przy skanowaniu dokumentu

Na googlach udalo mi sie znalesc tylko wersje japońska, a na stronie SHARPa
jest button manager ale tylko do VISTY

help

Jakby ktos chcial to tu jest wersja Japonska
http://www.sharp.co.jp/print/download/ar200/ar200winbm.html (na dole link)

przeszukalem te miejsca i rece mi juz od tego szukania opadaja
http://www.sharpusa.com/
http://esupport.sharp.pl > oprogramowanie / sterowniki > "kopiarki/urz.
wielofunkcyjne >
http://esupport.sharp-eu.com > Software/Driver > Copier /MFD ....