który pendrive pqi CoolDrive u310 czy SanDisk Cruzer Contour ?

Autor: lelek <lelek_at_gazeta.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 13:24:43 MET

Wiam serdecznie,

Mam zamiar kupić PenDrive'a. Bogactwo wyboru mnie już tak dobija i miesza
zmysły, że zatraciłem już możliwość logicznego osądu. Może po kolei.

Jestem człoowiekiem mobilnym i sporo przemieszczająym się. W ciągu tygodnia
korzystam z około 4- 5 komputerów. Zwykle wiąże się to z ciągłym
przesyłaniem maili z plikami z komp na komp.
Pewnego pięknego dnia poznałem Pena Pqi CoolDrive U330 Slim który miał w
sofcie Outlook w wersji Portable. Dzięki tamu mój klient poczty mógłby być
zawsze ze mną i przez każdy komputer mogłbym ściąnąć swoją pocztę wraz z
poszanowaniem wszelkich ustawionych przeze mnie reguł ect.

Już miałem kupować Pqi CoolDrive U310 gdy usłyszałem magiczne hasło "u3".
Przeczytałem już masę informacji na temat tej technologii (w sumie
powielających się nawzajem) i obejrzałem kilkanaście filmików video nt.
zastosowania, ale nic to nie dał, gdyż nigdzie nie udało mi się znaleźć
rozwinięcia hasła "Synchronizacja Outlooka".

Czy możecie mi udzilić odpowiedzi, czy czy poprzez Pena "u3" będę mógł
korzystać z klienta poczty podobnie jak w PQI? Wiem, że w przypadku pqi
jeśli soft nie jest zainstalowany na kompie, to nie mogę korzystać z wersji
portable (przypadek sprawdzany na MSN Messager). Czytałem za to, że w penach
"u3" można zainstalować Thunderbirda Mozilli, czy w tym przypadku trzeba
mieć też weję "desktop" programu czywszystko jest na penie?

Proszę o wszelką pomoc: rady, linki, opinie, które by pozwoliły mi wreszcie
podjąc decyję. Nie chcę przepłacać i korzystać z supersprzętu jak ze
zwykłego flash diska. Obecnie waham się między wspomnianym wyżej PQI
CoolDrive U310 a SanDisk Cruzer Contour oba po 4GB.

Pozdrawiam i dzięki z góry za wszelką pomoc

Lelek