Padl AsRock

Autor: tryt0m <tryt0m_at_o2.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 13:19:00 MET

Witam

Mam problem z płyta ASROCK K741SGX.
Nie bylo przez kilka godzin pradu w bloku. Jak przyszedl, po wlaczeniu
komputera byl tylko gwizd i smrod spalonej izolacji.
Po rozkreceniu myslalem, ze chodzi tylko o zasilacz. Podpialem inny ale był
znowu huk i spaliło następny zasilacz.
Podpiąłem kolejny i tutaj niespodzianka. Nie bylo juz zwarcia. Ale co
ciekawe wentylatory na plycie ruszyly bez podpiecia wlacznika do plyty.
Plyta nie reaguje na wlacznik ani reset.
Mam pytanie. Czy cos z tym mozna zrobic czy zostaje kupic nowa plyte ?

pozdrawiam

Tomek