Re: tak se mysle - domowe media center.

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 12:44:15 MET

> Lukasz Sczygiel wrote a message concerning to following matters on 2007-12-18
11:48:
> hymm .. jak tunery to moze na USB ... :P
W sumie tez dobra mysl. Jesli plyta pozwoli na podpiecie dwu lub trzech tak, aby
nie wysycily magistrali (USB tez zazwyczaj jest podlaczone do PCI) to warto
rozwazyc.
Generalnie zalezy mi na okresleniu czy technologie dostepne za "domowe"
pieniadze pozwalaja na efektywne zarzadzanie energia.
Kiepsko by to wygladalo gdyby na noc trzeba bylo gasic serwer bo zre masa pradu
a nikt z niego nie korzysta.

A 400W non stop to 3,5 MWh na rok czyli 1700zl. Czyli warto kombinowac...

--
Lukasz Sczygiel