Re: GeForce 8800 czy QuadroFX dla grafika/gracza?.

Autor: Tiamat <tiamatx_at_o2.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 09:56:37 MET

ps.
Panowie wiecie w ogole gdzie i po jakich cenach sa dostepne plyty
glowne i nowe procesory intela Xeon w technologii 45nm w Polsce?.
Szukam rowniez do tego zestawy workstation obudowy typu MacPro i Dell
workstation, narazie udalo mi sie znalesc cos takiego jak Server
Chassis SC5299-E, ale nie wydaje mi sie ze to jest tak dobre i ciche
jak obudowa MacPro, nie chodzi o estetyke oczwiscie. Bardzo zalezy mi
na tym zeby ubodowa byla cicha do 21 dB w stresie, taka z wiatrakami
12x12mm albo wieksze ktore pracuja na niskich obrotach ~800rpm
regolowane przez bios( swoja droga czy plyty w stylu Intel Server
Board Callahan S5000VCL maja takie rozbudowane mozliwosci regolacji
obrotow wiatraka i czy obsluguja procesory Xeon 45nm?).

Pozdro.