Re: HP Pavilion dv6426 - czy może być tanio i pięknie ?

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 09:26:54 MET

New_Masons wrote:
> Hej !
>
> Na allegro wypatrzymałem taką ofertę :

http://allegro.pl/item282726744_laptop_hp_pavilion_dv6000_2_0ghz_1gb_160gb_r
aty_fv.html

> Spełnia wszystkie moje oczekiwania - znana firma z dobrym serwisem,
> niezłe paramtery (na moje lamerskie oko), ładny design, mocna bateria
> i w dodatku niedrogo.
> Czy są jakieś minusy tego sprzętu ?
> Czy faktycznie bateria trzyma aż do 3,5 godzin pracy czy to tylko
> reklama ?

Bateria jest pozerana pozerana przez tego laptopa (jak i inne dv6xxx) jak
bedziesz mial 2 godziny to sie ciesz i skacz.

> Czy dobrze mnie ktoś poinformowal, że ten model pochodzi z
> USA i w polskim serwisie HP go nie przyjmą (gwarancji może mi
> udzielić tylko sprzedawca ?) Czy to prawda, że zainstalowana VHP jest
> w wersji angielskiej i nie można tego zmienić na wersję polską ?

Tego to sam sie dowiedz... ciezko jest zadzwonic do serwisu gdzie ci
powiedza na 100%? Wolisz sie opierac na tekstach z grupy? lol... polska
dystrybucja ma gwarancje w usa, ale odwrotnie nie wiem...

> No i mam jeszcze lamerskie pytanie. Posiadam modem GSM, która obecnie
> wkładam do PCMCIA. Ten Pavilion nie ma PCMCIA tylko ExpressCard. Czy
> to jest identyczny port i czy będą mógł włożyć do niego mój modem ?

kompletnie cos innego, a przejsciowki chyba juz ktos wymyslil, ale
oczywiscie tylko zewnetrzne (i nie wiadomo jak sie sprawuja)

--
chemik333