Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 20:32:03 MET

> No u mnie brakowalo tych odwaznych :)
> Moze dlatego wybralismy DELLe :)
> Mnie sie design IBMa okrutnie nie podobal...

u nas sie dell chce wlasnie wepchac, widze pewne szanse bo jednak serwis
maja lepszy niz IBM.
ostatnia naprawa gwarancyjna bagatela poltora miesiaca(gratulacje serwis
CSS, dluzej to juz tylko HP albo Acer serwisowal nam sprzet:P
co do wygladu to mnie sie wlasnie thinkpady bardzo podobaja:)

> Mimo bezproblemowych testow - gratuluje odwagi :)

sprzet do zlomowania, uzytkownik go wymaltretowal mocno, stwierdzil ze nie
dziala kilka rzeczy. w serwisie wycenili naprawe na chyba 3 tys, firma
powiedziala ze nie bedziemy naprawiac zlom:)
no to zrobilem pokazowke kumplowi jakie to thinkpady sa wytrzymale,
poskakalem po nim na zwirku, pomachalem nim trzymajac za matryce a na koniec
mowiac ze to i tak zlom poslalem go lotem poziomym do bagaznika samochodu z
2 m:)

a w domu refleksja, a moze on jednak dziala...... no i dziala, mam go do tej
pory z 4 kursorami na klawiaturze wyrwanymi(5 latek uzytkownika go dorwal:)
przyznaje bateria byla trup i gniazdo USB wylamane(jak dorwe lutownice to
przelutuje na inne:)

pc doktor z softu thinkpada pokazuje ze wszystkei podzesply sa OK, obudowa
cala, tylko te klawiszy wyskubane :D

--
pzdr
piotrek