Re: P³yta Asus P3B-F ...

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 19:01:32 MET

"Vituniu" napisa³:

> tylko ze bez odpowiednich dzielnikow dla AGP/PCI
> w tym P3B-F nic nie zniesie takiego przetaktowania.
>
> IDE puszczone na 44 zamiast 33 MHz potrafi
> zrobic z dyskiem paskudne rzeczy :(

Ale akurat P3B-F (nie wiem, czy to cecha ogólna BX-ów) mia³ dzielnik dla PCI
1/4, co umo¿liwia³o taktowanie tej magistrali (a co za tym idzie - IDE)
czêstotliwo¶ci± 33 MHz przy FSB 133 MHz. Problem na tej p³ycie jest z AGP -
tu nie ma dzielnika 1/2 ino co najwy¿ej 2/3, a nie wszystkie karty graficzne
wytrzymuj± ~89 MHz.

JoteR