Re: Dziwny problem z instalacją XP na hdd Fujitsu

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 17:10:37 MET

Dnia Mon, 17 Dec 2007 13:52:10 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Próbuję od wczoraj zainstalować XP

Doprowadziłem instalację XP do końca. W ustawieniu zworek "CS lustrzane
odbicie" :) Trwała ponad 3 godz. Ale dalej coś nie gra:

1. Zainstalowany XP nie daje się ponownie uruchomić - komunikat biosu: Boot
disk failure. Podobnie było wczoraj z zainstalowanym XPmini. Ale, kiedy w
napędzie CD była płytka instalacyjna XP to XP startował z dysku!
2. Na próbę zapuściłem BackTrack live. Zainstalował się normalnie, chodził,
ale niezadawalająco szybko mimo procka 2400+. Może to dlatego że CD jest
tylko 12x. Ale i tak w końcu się zawiesił, po próbie otworzenia 2 czy
trzech okien z konsolą i zrobienia czegoś w nich. Długo nie trwało.

Konfig: płyta ms-6716 na KT400A OEM, Athlon 2400+, 128MB, grafika PCI
3D-Rage.
Pamięć sprawdzona memtestem. Bateryjka OK, bios obsługuje sie normalnie,
ustawienia domyślne.

--
Jacek