[Zakupy] Różnice: IBM t23, t21, t20? W cenie ok. 1000zł.

Autor: Virtual <for.spam_at_op.pl>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 16:59:51 MET

Witam.
Chcę za ok. 1000pln kupić używanego notka. Na markę się zdecydowałem: ibm z
serii T.
Potrzebuję go tylko do netu (bezprzewodowa pcmcia), word`a i jako sterownik
midi w terenie (czasami w trudnych warunkach). Dosłownie wszystkiego, cztery
programy. Chcę do niego dokupić xp home.
Zakładam, że do moich zastosowań procek nie jest tak istotny, ramu planuję
512, dysk nie ma specjalnego znaczenia (wystarczy 20GB), także napęd (może
być dvd-rom). Do cdrw i przechowywania danych mam w domu inne komputery.
Potrzebuję w nim USB 2.0 (min 2x) oraz wyjście na projektor.
Który model waszym zdaniem wybrać? Nie wiem czym (opróćz podstawowych różnic
w konfiguracji) różnią się t20,21,23 a ostatnio sprzedawca polecał mi t30.
Z góry dziękuję za sugestię.

Pozdrawiam,

--
Virtual.