Asus a6jc i karta ms

Autor: Maciej Ananicz <naxrmoo_at_gmaixl.com>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 13:37:39 MET

Witam, kupiłem do telefonu memory stick micro z adapeterm memory stick
pro (ta średnia) i do tego adapter memory stick duo (ta największa).
Wsadzam to w gniazdo i nic. ani system nie wykrywa, ani żadnego "klik".
Wchodzi cała, pewnie bym dalej mógł wpychać, tylko już bym pewnie nie
wyciągnął. Testowałem na razie pod Linuksem, potem spróbuję pod
Windowsem, ale ktoś mógłby mi napisać, czy to w ogóle działa z tymi
kartami (wg instrukcji i oznaczeń na obudowie - tak) i jak głęboko
trzeba wciskać? Karty SD działają bez zarzutu.

--
Maciek Ananicz
gg: 2412905