Re: woda w PC

Autor: toak <toak_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 12:24:15 MET

O szczelnosc to bym sie raczej nie martwil - aczkolwiek nie wiem do jakiej
temp. wytrzymuje silikon w akwariach (w szczelnosc wierze jako posiadacz
200l banki z rybkami ;) ).
Zapach - hmmm moze dobra pokrywa polozona na uszczelkach ?
Dyski od biedy mozna wyciagnac na zewnatrz ;)
Woda destylowana do kitu? Pewnie tak, ale zawsze mozna zainstalwac ochrone
katodowa ;) - aczkolwiek nie wiem czy by nie miala wplywu na stabilnosc
systemu :)

A tak wogole to chetnie bym sobie kiedys zlozyl takie cudo :) Mozna by nawet
jakies plastykowe rybki wpuscic ;)