Re: glosniki 5.1

Autor: ikov <taka__at__pospoli.ta>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 12:20:54 MET

> Please help bo nie wiem czy kupic glosniki 5.1:)

Ja od niedawna mam jakieś Creative 5.1 i płytę główną ze zintegrowaną
dźwiękówką. Pierwsze włączenie - winamp gra tylko przednimi... ale
miałem wersję 2.95. Po zainstalowaniu nowej wszystko zaczęło ładnie
działać we wszystkich głośnikach. Co prawda nie jest to prawdziwy
surround, tylko stereo potraktowane odpowiednimi algorytmami, ale i tak
lepiej tak niż gdy grać ma tylko część głośników. W winampie był
załączony plik dźwiękowy demonstrujący, że to jednak działa - pełen
surround - ale zwyczajna mp3 to chyba nie była. Jeśli chodzi o gry czy
filmy dvd - działają w surround. Jakość dźwięku dnienajgorszy, choć nie
mam porównania do audiofilskiego sprzętu.