Re: kompatybilność zapinek s370 i s462?

Autor: darsuch <darsuch_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 22:26:28 MET

Użytkownik "Feromon" <feromon@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fk41ed$f46$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Michał" <mbierwia@o2.pl> napisał w wiadomości

> ale to nie z powodu zapinek chyba?

na 90% z powodu zapinek. Zapinka z athlona jest o wiele sztywniejsza.
Kiedys niezle sie naglowilem skladajac kompa na duronie a myk polegal na tym
ze wczesniej mialem celerona ale wiatrak byl zapiety od athlona , zapinka
byla na srubokret a czesto tam grzebalem to zmienilem zapiecie na takie od
celerona z blaszka ktora zapinalo sie reka (jednym palcem po nabraniu
wprawy).Gdy pojawily sie jedne z pierwszych duronow 800Mhz wymienilem plyte
i procek i oczywiscie zapiolem wiatrak na socket A ale z zapinkom z
wentylatora od socket 370. Po kilkunastu godzinach meczarni wykminilem ze
chodzi o zapinke , po jej wymianie komp ruszyl. Wiec problem prawie napewno
w sile sprezyny dociskajacej radiator.

Pozdrawiam
darsuch