P³yta GA-81945P-G-RH i panel przedni

Autor: Robert Wañkowski <robwan_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 22:05:27 MET

Witam.

Mam p³ytê GA-81945P-G-RH i po pod³±czeniu s³uchawek w panelu przednim
g³o¶niki z tylnego nie wyciszaj± siê.
Wiem, wiem w ustawieniach jest wykrywaj pod³±czenie do panelu przedniego i
takie tam, ale dzia³a to odwrotnie, jak wetknê wtyk z ty³u to s³uchawki
milkn±. Panel przedni jest na przewodach a tylny wlutowany w p³ytê to tu nic
nie mog³em pokrêciæ.
W najlepszym wypadku dzia³aj± s³uchawki i g³o¶niki, które mogê sobie
pokrêt³em wy³±czyæ. Ale co¶ chyba nie tak, ¿e dzia³a odwrotnie?
Spotka³ siê kto¶ z podobnym problemem?

Robert