Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Artur Frydel <bzyk_at_bzyk.dyndns.org>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 20:32:20 MET

Piotrek wrote:

> dodatokwo na zamknietym Txx mozna stanac w butach (facet wazacy 85kg nie
> robi na nim wrazenia:) nic nie peknie, wszystko dziala:)

Nie chce mi się wierzyć, ale uważam że to możliwe (aczkolwiek sam nie
zaryzykuję:). Sam mam T23, poleasingowego z 2002 roku - kupiłem go 2 lata
temu używam w dość brudnych warunkach, i nie dam złego słowa na tą
markę powiedzieć. Widziałem już Txx w tak ekstremalnym użyciu, że
większość laptopów padłaby tam po paru dniach pracy. I powiem jeszcze
tyle, że większość serwisów/firm z którymi mam do czynienia (automatyka
przemysłowa na kopalniach) też przyjeżdza do nas z Txx. Te laptopy są
praktycznie niezniszczalne :-)

--
Artur 'Bzyk' Frydel | artur.frydel[at]gmail-dot-com
"Always look on the bright side of life."