Re: PCMCIA kontra usb

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 16:54:32 MET

Był 16 grudzień 2007 roku (niedziela) gdy o godz. 16:44, wszystkim znany
*mkonst* napisał(a):

> PCMCIA wkładasz do laptopa i nie potrzeba kabli
> USB możesz zastosować do kompa stacjonarnego

{rzy usb tez nie trzeba. A i PCMCIA mozna włożyć do zwykłego pc-ta o ile ma
się przejściówkę PCMCIA na np PCI.

Co jeszcze - zadałem pytanie bo zamierzam kupic karte WIFI (jest zarówno na
pcmcia jak i usb).. oraz jakies inne urządzonka.

Podobno karty na PCMCIA są bardziej prądożercze ale nie wiem czy to prawda.

Przy okazji karty WIFI zapytam o zdanie w sprawie kart EDIMAX - chyba jako
jedna z nielicznych ma wejście na antene zewnętrzną co chyba moze sie
przydac.

--
Pozdrawiam