Re: Bootowanie z karty PCI

Autor: Tomek <tomekpiekos_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 01:40:35 MET

JoteR pisze:

> AFAIR ten kontroler, mimo że ATA, był rozpoznawany przez Windę jako SCSI
> controller. Może BIOS tak samo ją traktuje? Masz w nim opcję bootowania ze
> SCSI?

Witaj
niestety nie ma takiej opcji.
Na starej płycie, gdy kontroler był zamontowany to w Setupie pojawiała
się dodatkowa opcja wyboru urządzenia bootującego (BBS: Adaptec ...)
W przypadku nowej płyty nic takiego sie nie pojawia - jest tylko CD,
HDD, FDD. W opcjach żadnego z nich nie ma czegokolwiek, co by
przypominało mój kontroler.
Oczywiście próbowałem już startować z każdego urządzenia dostępnego z
poziomu Setupu - nie pomogło.

Pozdrawiam

--
Tomek Piękoś