Re: Problem z pamięcią

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 00:42:45 MET

Użytkownik ""Piotr J. Podsidły"" <ppodsia@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fjufpf$pc4$1@inews.gazeta.pl...

> Próbowałem ręcznie, 166MHz i 183MHz, i też sypie błędami, z tym ze przy
> 166 pierwszy przebieg Memtesta był bezbłędny
> Chyba dam sobie spokoj, jak chodzi to po co kombinowac...

Przy okazji moze wypowie sie jakis spec od testow pamieci, bo mnie jedna
rzecz zastanawia:
wezmy twoj przyklad: masz 1 kosc na 166 i 1 na 183MHz...
Teraz jak zapuszczasz memtesta na obu kosciach, to wskazuje ci 183MHz... Dla
mnie jest to znak, ze kosci powinienem zamienic miejscami, bo przy 183 moze
pokazac blad dla kosci, ktora dziala jako 166 (chociaz czesto nie pokazuje
dla standardowych testow). Zamieniam je miejscami i dostaje 166MHz. Wtedy
nie dostaje bledow.. ale tez zastanawiam sie, czy rzeczywiscie obie kosci sa
taktowane 166MHz (co sugeruje memtest), czy tez taktowane sa niezaleznie i
taktowane kazda ze swoja szybkoscia?

Pozdrawiam
Michal