Bootowanie z karty PCI

Autor: Tomek <tomekpiekos_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 21:42:20 MET

Witam
przesiadłem się z płyty AsRock K7S8X na 775Dual-VSTA tego samego producenta.

Do starej płyty miałem podpięty kontroler Adaptec 1200A i 2 dyski
twarde. Wszystko śmigało bardzo fajnie.

Aktualnie, choć płyta jest nowsza, to w Setupie nie ma opcji ustawienia
bootowania z tej karty. Czy jest jakiś sposób na włączenie uruchamiania
systemu z tej karty?

Upgrade BIOSu wykonałem, niestety w niczym nie pomógł.
Czy ktoś ma doświadczenie z tymi płytami? A może w jakiś automagiczny
sposób należy włączyć bootowanie z takich kart?

Pozdrawiam

--
Tomek Piękoś