M2N-Sli Deluxe i pamięć Kingston HyperX

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 21:25:50 MET

Mam pytanie czy ktoś ma jakieś doświadczenia z używaniem pamięci Kingston
HyperX na płycie Asus M2N-Sli Deluxe? Zamieżam kupić te pamięci i jestem
ciekaw czy chodzą bez błędów, niebieskich ekranów itp. (chcę właśnie
Kingstony)

Dodatkowo poproszę o info jeśli ktoś wie czy certyfikat "SLI-Ready" do tych
pamięci oznacza że będą one pracować z wyższymi modelami nForce czy z tym
moim (570 SLI) też powinny działać.

Konkretnie rozważam zakup:
2x1GB DDR2 800MHz HyperX NVIDIA SLI-Ready P/N: KHX6400D2LLK2/2GN; CL4
(przed instlacją Visty chcę zwiększyć Ram do 2GB)

Pozdrawiam,
Marek