Bootowanie z dysku

Autor: KB <billewicz_at_gazeta.pl>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 17:22:17 MET

Witajcie,

Próbuję zainstalować system na starym komputerze Compaq. Problem w tym,
że jak dochodzi do momentu, w którym komputer powinien zabootować się z
dysku, komputer zawiesza się (migający znak podkreślania w górnym rawym
rogu ekranu). Z bootowaniem z CD nie ma problemu. Dysk
jest w Biosie widoczny, a instalator systemu po zabootowaniu z CD
wgrywa na niego normalnie pliki.

Próbowałem instalować inny system, użyć innego dysku, kombinować
ustawieniami master-slave / primary-secondary i kilkoma innymi w Biosie,
ale nic nie pomogło. Dysk ma jedną partycję primary, active.

Kiedyś instalowałem system na tym komputerze i nie było takich
problemów. Jedyne, co mi się kojarzy, że może być źle, to fakt, że
poprzednio instalacja była na dysku Compaq, a teraz już tego dysku nie mam.

Macie jakieś pomysły co to może być?

Pozdrawiam,
KB