Re: zapotrzebowanie na W

Autor: grafi <legoWYTNIJTO_at_onet.pl>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 14:48:07 MET

> Jaki zasilacz jest potrzebny (szacunkowo) do
>
> quad q6600
> gforce 7600gt
> creative xfi xtreme
> 2x dysk sata
> 1xdvd sata
> 1x dysk ata
> 4x1gb ramu
> mysz, klawiatura na usb
>
> nic podkrecanego. Komp po zlozeniu zainstalowal wszystko ok, ale teraz
> zaczal lapac restarty. Zasilany chieftecem 350W ze starego zestawu. Czy
> da sie ustalic przyczyne lezaca w zasilaczu (ram sprawdzony, procesor
> [...]

Sprawa jednak nie dotyczy zasilacza. Wymieniłem na 450W i dalej jest to samo.
Vista instaluje sie do momentu, kiedy kończy sie kopiowanie plików na dysk i
zaczyna sie instalacja. następuje restart i zwis przed wejściem na post screen.
Instalacja xp wywala sie również. Teraz udało mi sie zainstalować jakąś
angielska wersje (na próbę) i wszystko grało do czasu ściągnięcia aktualizacji,
wtedy nastąpił reset i już win nie wstał. Teraz zainstalowałem tego eng bez
aktualizacji i działa (poinstalowane sterowniki, programy, przy dużym
obciążeniu wszystko gra). Większego dostępu do oryg nośników już nie mam.

pamięć wykluczam, dysk tez, OS tez. zostaje płyta i proc, które właśnie są
zupełnie nowe. płyta Gigabayta p35c-ds3r ściągnęła sobie po pierwszej
instalacji (bezproblemowej, zaraz po kupnie) bios F8 i go zainstalowała.
Później Vista zaczęła ściągać aktualizacje i zaczęły sie problemy, ktore trwaja
do teraz. Moze to byc wina biosu?

grafi