Problem z SATA [dyski + dvd+r liteon]

Autor: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki_at_WYWAL_TOwp.pl>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 14:12:36 MET

Witam!

Zakupiłem właśnie nagrywarkę dvd LiteOn LH-20AIL na SATA. Dotychczas
miałem trzy dyski SATA (Seagate), a teraz doszła właśnie ta nagrywara.
Na płycie (asus A7N8X-E) mam dwa złącza SATA, na dodatkowym kontrolerze
jeszcze dwa. Przy konfiguracji trzy dyski na dwóch kontrolerach
wszystko biega jak trzeba.

Ale jak podłączam nagrywarkę do dodatkowego kontrolera to gryzie się z
dyskiem - staje zaraz po inicjacji SATA, przed początkiem wczytywania
windowsa. Próbowałem już różnych przemieszczeń i ciągle to samo. Jak
odłączę dysk, to wszystko jest OK.

Wie ktoś może jak to rozwiązać? Wolałbym nie kupować kolejnego
kontrolera SATA...

--
Pozdrawiam,
Rafał Wawrzycki