Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 23:36:39 MET

Nie wiem jak Fujitsu ale Acera to Ci odradzam zdecydowanie. Ta firma
(acer) to najgorszy szmelc jaki można znaleźć. Wiem co mówię bo mam
laptopa acera też. Dwa razy był w serwisie w ciągu 4 miesięcy
użytkowania. Raz padła matryca, raz padła cała płyta główna. Wymienili
ale przy wrzucaniu płyty wcisneli niby z bliźniaczego modelu ale mam
wrażenie, ze to już nie to. Jednym słowem porażka. Mało tego. Serwis
acera jest w czechach. Klienta mają w dupie, zero kompetencji a maks
chamstwa, za pierwszym razem trzymali lapa miesiąc a za drugim trzy
tygodnie. Teraz jakość wykonania. - Porażka. Tani plastik, beznadziejne
spasowanie. Mam nieco ponad rok to gówno i już mi pękła obudowa przy
lewym zawiasie. Plastik się w wielu miejscach powypaczał, powycierał.
Podzespoły kompa to jakieś tanie gówno. Reasumując lap ma nieco ponad
rok a już jest na śmietnik w zasadzie i po nowym roku tam właśnie
wyląduje. Tak więc jeśli nie chcesz wtopić kilka tysięcy to omijaj Acera
wielkim łukiem co by tam nie reklamowali że mają i nie wkładają. To, że
często w tej samej cenie Acer jest lepiej wyposażony to efekt tego że to
tylko suche dane a w środku masz tanie podzespoły - niewydajne i zawodne.

Sławek