Geforce 6200 - na co zamienić?

Autor: Gwyn <gwynapnudd_na_serwerze_i_to_wywal_c..._at_autograf.pl>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 22:50:32 MET

Hej,

Mam komputer, które powoli staje się nieco już leciwy.
Jednakże nie czuję póki co potrzeby jego gruntownej
modernizacji, natomiast jedyne co mogłoby zostać wymienione
to karta graficzna.

Obecny sprzęt to Athlon64 chyba 2GHz, 1GB Ram, karta
GF 6200 na AGP.

Na jaką kartą na złączu AGP wymienić tego Geforca, aby poczuć
w grach przyrost wydajności? Wiem, że bez wymiany całości
(płyty, procka, karty na PCI-E) nie będzie super postępu, ale to
nie wchodzi w grę. Oby tylko dało się pograć w Cryzis, bo obecnie
na 800x600 na low detalach ta gra chodzi z szybkością około 15fps,
a momentami zwalnia do kilku fps.

Czy np. GF 6800GT będzie wyraźnie szybszy? A może 7600GT?

pozdr
Gwyn