Re: GeForce 8800 czy QuadroFX dla grafika/gracza?.

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 11:21:13 MET

> Zaliczka jest po to by klient był zdecydowany kupić. Obejrzeć mozna to co
> jest na półkach. Który sklep wtopi kilka tysięcy by klient przez pare
> minut
> mógł sobie obejrzeć monitor?;))

Żartujesz, prawda?
Albo jesteś Bardzo Młodym Człowiekiem, albo handel nie jest Twoją mocną
stroną.
Co znaczy "wtopi parę tysięcy"? Strach pomyśleć, ile wtopił Media Markt.
Pewnie drukują pieniądze na zapleczu, żeby jakoś związać koniec z końcem.

Jako klient oczekuję profesjonalnej obsługi. Jeśli sklepiku nie stać na
ZAINWESTOWANIE kilku tysięcy, to niech się chłopaki zatrudnią u kogoś na
posadzie i nie otwierają własnego sklepu.

A zmuszanie mnie do płacenia w ciemno jakichś zaliczek - było dobre 10 lat
temu. Na szczęście coraz większa konkurencja na rynku wyplenia tego typu
praktyki.

Pochwalę tutaj sieć Komputronika. Zawsze sprowadzają dowolny towar, który
chcę obejrzeć i nigdy nie zmuszają mnie do kupowania go. Dlatego jestem ich
stałym klientem.

MN