Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 11:05:53 MET

> Hm, mam Acera (powtarzam się już chyba) od 2,5 roku i nic, nawet obudowa
> nie wyciera się a jest to model Travelmate 4051 pentium M 1,6 Hhz
> centrino. Użytkuję go średnio 3-4 godziny dziennie. Nie chce pytać i co wy
> na to ale w chwili zakupu widziałem jakie są opinie o tej marce
> zaryzykowałem.

to wszystko zalezy od szczescia, ale wg mnie jak ktos inwestuje kase to az
tak na szczeciu nie powinien polegac zeby kupowac Acera z nadzieja ze bedzie
OK.
jednak na 10 opini o Acerze z 9 jest negatywnych i opisywanych tutaj
wielokrotnie.
u mnie na kilka sztuk Acera padly wszystkie, serwis beznadziejny wiec wg
mnie definitywnie skresla ta marke.

teraz podobno sie zorientowal Acer ze ma kiepska opinie i sie staraja, ale
zeby powiedziec ze cos jest niezawodne trzeba troche wiecej czasu wiec mysle
ze za 1-2 lata dopiero bedzie mozna obiektywnie powiedziec ze Acer sie
poprawil z jakoscia i serwisem.

do tej pory to bylo dno, metr mulu i wodorosty.

--
pzdr
piotrek