Re: {opinie użytkujących na temat karty graficznej ATI Radeon}

Autor: kamaxPL <kamaxik_at_spam.nieLUBIANY>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 10:59:24 MET

Leszek K.wrote:

> Nie. Nie jest warta. To w tej chwili najsłabsza karta w ofercie Ati.
> Już nawet x1350 jest znacznie szybsza.

Dzięki za opinie, jednak kupiłem ją do swojego kompa z 2002 roku...
jeszcze działa ;)
dodałem jeszcze 2 GB Ramu aby działał Pinackle do obróbki fimów ;)

> Tak można. Kablem DVI-HDMI

Tak...tylko nie mogę go kupić (przynajmniej do dzisiaj) !

> Pamięcią się nie sugeruj. 256 MB jest wystarczającą ilością nawet do
> znacznie silniejszych kart.

Super...bo już mam wersję lite ;)

> PS
> Nie rozsyłaj posta na wiele grup jednocześnie (szczególnie, że tamte
> nie mają nic wspólnego z twoim zapytaniem)

Sorki, to tylko z powodu lenistwa człowieka, który czyta sporo grup i nie ma
czasu
na takie detale ...

--
pozdrawiam - kamaxPL ;)