Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 01:51:55 MET

Użytkownik "netman" <m@-PRECZSPAMERSE-jic.pl> napisał w wiadomości
news:4761afe3$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "August" <biznetWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości

> Zdecydowanie Acer
> Mam kilka komputerow Acer dzialaja juz kilka lat zero problemow. Kilku
> znajomych ma FS i co chwile odwiedza serwis.
> Naprawde bedziesz zadowolony z Acera. Negatywne opinie o tym sprzecie
> powtarzaja ludzie ktorzy nigdy nie mieli Acera, sprawdzisz sam i wierze w
> to, ze pochwalisz sie tutaj na grupie, ze jestes zadowolony.

Misiu, negatywne opinie wystawiaja GLOWNIE uzytkownicy Acera... patrz
chociazby post w tym watku.
Fakt, ze najczesciej ci, ktorzy doswiadczyli watpliwej przyjemosci kontaktu
z serwisem....
Sam nie jestem uzytkownikiem Acera (lubie spokoj), ale na serwis
pogwarancyjny czasem cos przychodzi i mam okazje potestowac... I sprzet
sprzed 1-2 lat wyglada najczesciej ORDYNARNIE - plamy na obudowach, wytarte
lakiery, kiepskie zawiasy (piszczace, wylamujace sie), tandetny plastik
(sprobuj np. potrzymac laptopa za ramke matrycy, albo kilkaset razy otworzyc
i zamknac laptopa - wyginajaca sie ramka z miekkiego plastiku albo wyrabia
sie na zawiasach, albo rozdwaja sie na zlaczu, albo wyrabia sie na
zawiasie)... Duzo mozna mowic, ale niewiele dobrego...

Pozdrawiam
Michal