Tester stabilności

Autor: Michał <nospam.mmichal.no.spam_at_tlen.pl>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 00:10:14 MET

Witam

Jaki jest najlepszy tester stabilności? Czasem komputer mi się zwiesi i
nie wiem czy to wina softu czy może hardware :(

Nie dzieje się to często, mam włączony komp. przez jakieś 18h dziennie i
ze 2 razy w tygodniu ostatnio ale czasem jest i miesiąc spokoju.

Zazwyczaj dzieje się tak zaraz po odpaleniu jakiejś aplikacji. Dziś
WinCPUID. Czy znacie jakiś tester stabilności który sprawdzi wszystkie
komponenty i da ew wyniki o błędach w pamięci? Memtest86 zapuszczony na
godzinę żadnych nieprawidłowości nie wykrył.

Pozdrawiam