Re: Sound Blaster ponownie.

Autor: dsg <sadf_at_lsdf.ss>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 22:46:28 MET

Golibroda napisał:

> Tzn ?, możesz przybliżyć....czyżbym kupił g........................ ??
>
> P.

Kupiłeś kartę, która nie ma procesora dźwięku, czyli KXów
nie zainstalujesz. Dlaczego nie ma tam jakichś suwaczków w
sterownikach to nie wiem, bo nie miałem takiej karty,
możliwe że ma to z tym związek. Możesz sobie poinstalować
jakieś wtyczki do odtwarzaczy, które będą zniekształcały
dźwięk programowo, jeśli nie możesz bez tego żyć :)

Audigy SE ma też na pewno inny przetwornik, całkiem możliwe
że lepszy, bo Audigy 1 to ZTCW nie miało nic ciekawego na
pokładzie. Ale może dlatego też brzmi ciut inac