Re: GeForce 8800 czy QuadroFX dla grafika/gracza?.

Autor: Tiamat <tiamatx_at_o2.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 21:09:10 MET

On 13 Gru, 21:05, Maciej Browarczyk <maciekNOS...@NOSPAMwiedzmin.org>
wrote:
> Użytkownik Tiamat napisał:
>
> [cut]

> Nazwa, sterowniki, "leet" featuresy only for tru.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Maciek
> Wytnij NOSPAM z adresu ;-]

Sterowniki, ktore nie poprawiaja predkosci dzialania ale jedynie
dodaja kilka efektow specjalnych ?. Ciekawe jest rowniez to ze te
karty nie obsluguja DX10. Niektore karty maja wyjsc na okulary 3D. Ale
ta technologia idzie w zapomnienie, bo to byla dobre w ekrze CRT min
120 Hz. Teraz nadchodzi era monitorow 3D bez uzywania okularow. Moze
chodzi o stabilnosc? i ta jakos obrazu.?