Re: 7300GT DDR3 vs HD2600 (AGP)

Autor: Michał <mmmm_at_edwew.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 15:00:09 MET

>Hehe, ja też piszę to co wyczytałem/słyszałem od ludzi którzy przerobili
>to w praktyce - też mam PCIE a poprzednio na AGP miałem GF7600GT a nie ATI,
>więc problemów tych z pierwszej ręki nie znam :)

Dziękuję wszystkim za wypowiedzi. Szczerze mówiąc nadal nie bardzo moge sie
zdecydować czy HD2600, czy 7300GT, ale to już nie problem. 7600GS sądząc po
wynikach to porażka. Nawet podkręcony jest słabszy od podkręconego 7300 z
DDR3 (3dmarki). Niema sensu dopłacać.
Mam jeszcze jedno pytanie, czy ten atlon 1800 nie będzie bardzo wąskim
gardłem? W testach procesorów dla wyższych rozdzielczości wydajność
procesora jest mniej znacząca, sądząc po rankingu z Chipa, więc może nie
bedzie tak źle. W 3DMarkach różnicy dużej nie ma, sądząc po opiniach z
komputronika, ale w to się nie gra.

Pozdrawiam