Re: 7300GT DDR3 vs HD2600 (AGP)

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 13:08:28 MET

Marek Chwojnicki pisze:

> Ktoś tu już pisał i to nawet niedawno, że sprawdzał i Omegi bazujące na
> 7.10 mają "naprawiony" błąd AGP poprzez podmianę sterownika (opengl
> chyba) na ten z Catalystów 7.7 właśnie :)

Od strony praktycznej nie badałem tego - raz, że mam kartę PCIE, a dwa,
że Omegi ich autor wyszykował tylko pod XP, a ja mam Vistę. O ile jednak
to co przeczytałem to nie są kalumnie, to wystarczyłaby chyba podmiana
odpowiednich wpisów w pliku inf.

--
|Andrea     |http://czerwona-linia.blogspot.com|Gigabyte Triton 180
Gigabyte GA-MA69G-S3H, AMD Athlon 64X2 4400+, Arctic Freezer 64 Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Samsung SM-960BF, Seagate ST3160815AS 160GB
WDC WD2000JS 200GB, Pioneer DVR-111L, BeQuiet BQT E5-350W, AudigySE