Re: dziwne problemy z PC - nie mam juz sily

Autor: kameleon <nickocisko_at_poczta.onet.com.pl>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 17:59:04 MET

Użytkownik "Paweł" <lovesymbol@interia.pl> napisał w wiadomości
news:fegv6g$35e$1@pepin.polanet.pl...
>Od jakiegos roku borykam sie z pewnym problemem
>Nie
>wiem jaki podzespol jest temu winny, nie chce wymieniac w ciemno, moze ktos
>da mi jakies wskazowki

    U mnie np. sprawdziłem w "podglądzie zdarzen", że restarty powoduje
sterownik ati. Proszę sobie wyobrazić, że zmieniłem tylko kabel łączący
komputer z moniotorem - podłączyłem przez wyjście dvi zamiast d-sub, i
wszystko śmiga wyśmienicie. Żadnych resetów. Wyczytałem o tym na jakimś
forum, kiedy szukałem w googlach o błędzie sterownika. Sterowników nie
zmieniałem, a gram, robię wszystko, i żadnego bluescreena. No tak, ale ty
masz g-force. Ale powiedzcie - jak zwisy komputera może powodować monitor
ctr??? Ale ten świat porąbany.