Re: jaka najlepsza rozdzielczosc matrycy dla laptoppa 15'

Autor: Adax <AdaxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 17:18:48 MET

Użytkownik "V-Tec" <v_tec@zatega.lp> napisał w wiadomości
news:fjn363$kfo$3@inews.gazeta.pl...
> IMHO 1024x768. Ale teraz jest mania na panoramy i jebitne rozdziałki
> (nawet 1920x coś tam na 15,4") - na tym nie da się pracować!! Oczywiście,
> można czcionki powiększyć, ale nie wszędzie. Reasumując: im mniejsza, tym
> lepsza.

Nie zgadzam sie,ze im mniejsz atym lepsza - to tylko Twoje subiektywne
odczucie, a moze masz juz problem ze wzrokiem? ;) -zartuje. Kazdy powinien
popatrzec i sam sie przekonac, ale obszar roboczy do pracy biurowej tez
powinien byc w miarę duży, wiec 1024x768 to już przeszłość! Standardem dnia
codziennego dla 15,4" jest 1280x800 -mam go i praca z dokumentami (doc,
pdf,itp) nie jest najepsza, bo cala strona z powodu malej wysokosci jest b
wąską, a jak rozszerzysz to tylko "parę" linijeczek textu masz...
Mówcie co chcecie, ja tam wolalbym matryce standard 15" z rozdz. 1280x1024
:) i matową do tego :) Mam lustrzaną (nie mialem za bardzo wyboru) i
kleska -nie da sie za bardzo pracować na zewnątrz -cienie i odbicia są
straszne!