Re: Pog³os i znikeszta³cenie w tylnych g³o¶nikach.

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 17:04:31 MET

Jacek Maciejewski wrote:
> Dnia Wed, 12 Dec 2007 09:31:37 +0100, Arek napisa³(a):

> Co to niby ma znaczyæ "sklonowaæ"? Nie s³ysza³em o takiej operacji :)
> A IMO w ogóle nie powinno to byæ mo¿liwe. D¼wiêk stereo tak jest
> skonstruowany ¿e ma byæ odtwarzany na dwa g³o¶niki.

Ech... np. creativy maja takie opcje - CMSS sie to zowie - i tam jest opcja
dawania na kolejne pary glosnikow tego samego co na przednie pod warunkiem
ze dzwiek ktory jest odtwarzany jest stereo (ja np. majac 7.1 moge ustawic 3
pary stereo dla np. winampa). Jakie sa mozliwosci w zintegrowanych kartach
to nie wiem, bo nigdy z takich nie korzystalem, jednak ogolnie taka
mozliwosc istnieje... Pytanie tylko czy nie trzeba miec do tego karty
bardziej zaawansowanej? Poszukaj w opcjach zarzadzania karta tego.

--
chemik333