Re: Energooszczedny procesor i plyta. Co wybrac?

Autor: adasiek <adasiek_at_com.pl>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 12:54:38 MET

> hymmm ... jak rozumiem zakup jakiegos starego PII/III tylko do zbierania
> danych (za grosze przeciez mozna dostac na allegro) + cos nowego do
> filmow/grania ...
>
> sumarycznie wyjdzie Ci mysle mniejsze zuzycie energii a i koszt nie
> wiele wiekszy niz w rozwazanym przez Ciebie przypadku.

Dwa kompy odpadaja z powodu braku miejsca na i pod biurkiem, dodatkowo w
czasie zbierania i obrabiania danych komputer jest normalnie uzytkowany
na przyklad do internetu. Przelacznie monitora miedzy komputerami
utrudnia konstrukcja biurka, a drugi monitor to juz w ogole nie wchodzi
w rachube i z braku miejsca i funduszy.
Pomysl moj byl taki; sprzedaje plyte, procek i pamiec, dokladam kase na
cos oszczedniejszego i zmniejszone rachunki za prad pokryja w jakims
rozsadnym czasie to co dolozylem na sprzet. A ten sprzet, mam nadzieje,
posluzy mi kilka lat.