Re: Fire wire na USB

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 12:00:09 MET

Użytkownik "." <a@b.c> napisał w wiadomości
news:fjlu51$qah$1@news2.task.gda.pl...

> U mnie na nowej płycie na P35 i ICH9R USB wyciąga 32MB/s

A nie był to aby transfer kompresowany* ?

---------
*Wiem że to prozaiczne pytanie, ale gdy widzę jak u mnie na sieci (100MBit)
ludzie chwalą się transferami 30MB/s po DC++, to jednak może być zasadne (ja
też miewam czasem 30MB/s, tyle że współczynnik kompresjji ratio, który na
bieżąco pokazuje DC (na samym końcu paska postepu) wynosi w takich
przypadkach 0.2-0.3)