Drukowanie na kopertach

Autor: Romek <rkrainski_at_fnet.pl>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 11:18:22 MET

Witam!
Jakiś miesiąc temu kupiłem drukarke laserową Xerox Phaser 3117.
Do dnia wczorajszego nie próbowałem drukować na kopertach. Wczoraj
postanowiłem wydrukować adresy z korespondencji seryjnej w programie
Microsoft Works. Poustawiałem tak jak należy parametry w preferencjach
(właściwościach) i drukarka zaczęła drukować. Sam wydruk taki jak
oczekiwałem, niestety koperty są zgniatane w narożniku po przekątnej od
znaczka (na obszarze ok. 3 cm od rogu), wszystkie w dość podobny sposób:
jedna, dwie zmarszczki przyprasowane. Zastosowałem klasyczne koperty C6 NK
oraz te klejone wzdłuż grzbietu (z marketu) i wszędzie ten sam efekt.
Może ktoś zna jakiś sposób na tę dolegliwość.
Klasyczne strony drukowane są poprawnie.
Pozdrawiam

--
Romek