Re: 7300GT DDR3 vs HD2600 (AGP)

Autor: Marek Chwojnicki <marek_ch_at_tenbit.pl>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 11:03:09 MET

Andrea napisał(a):

> Różnie jak różnie, ale od 7300GT zawsze lepiej. Problemy ze
> sterownikami...na razie nie zauważyłem, choć faktem jest, że mam 2600XT
> na PCIE.

...a właśnie o AGP ATI jakoś zapomniało w Catalystach wyższych niż 7.7.
Co do sensu kupna karty na poziomie HD2600Pro z 512MB pamięci też już
nie raz mówiono. Poza tym może i jest wydajniejsza od 7300GT ale i o 30%
droższa.

A tak wogóle to jeśli to rzeczywiście karta na przeczekanie to ja bym
kupił coś pokroju 7600GS z drugiej ręki na alledrogo i tyle - to nawet
poniżej 200 złotych :) Nie wiem czemu ludzie chcą "na przeczekanie"
kupować nowe karty...

Pozdrawiam,
Trolu