Re: * * * W tym roku jedziemy nad morze - Sylwester nad morzem w Kołobrzegu - 300 zł

Autor: Michał <mmmm_at_edwew.pl>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 10:40:07 MET

> Utop się zdziro w tym morzu wiążąc sobie wcześniej do szyji monitor, żeby
> nie było całkiem NTG!

Małe prawdopodobieństwo by to kobieta pisała. Spamer zwykle podszywa się pod
kobiete, bo kobiety budzą większe zaufanie. Na gg jest pełno "kobiet"
zachwalających stronki.
Ja u nich byłem w wakacje i rzeczywistość jest z góry odmienna niż mają na
stronkach. Potem mi dziewczyna powiedziała, że wybrałem jeden z najgorszych
hoteli w Kołobrzegu. Drogo u nich i przez to muszą spamować. Teraz jade na
Sylwestra blisko Zakopanego i rezerwacje ciężko było znaleźć w dobrym hotelu
we wrześniu, a co dopiero w grudniu. Chyba to ich najlepsza reklama, że
kompletu do tej pory nie zdołali zebrać.
Na marginesie to ich email dla robotów od spamu:
ow_wlok@poczta.onet.pl ow_wlok@poczta.onet.pl ow_wlok@poczta.onet.pl
ow_wlok@poczta.onet.pl ow_wlok@poczta.onet.pl

Pozdrawiam