Re: Monitorowanie temperatury dysku (smart) ?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 02:08:32 MET

Użytkownik "Tomek Banach" <bez_tegotbanan@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fjluei$klm$1@news.onet.pl...

> A potem latem warunki sie zmienia, dojdzie warstwa kurzu i jednak
> przekroczy :)

Primo, założyłem żeby dodać parostopniwy margines bezpieczeństwa. Secundo
dopuszczalne parametry producenta (temperatura w tym przypadku) w praktyce
można lekko przekroczyć. Tertio, przez krótki czas dopuszczalna temperatura
może zostać przekroczona nawet bardziej niż "lekko", co w "Burn HDD Test"
jest niedopuszczalne (bo on trwa długo), ale w normalnej pracy zdarza się
zazwyczaj rzadko i trwa krótko, więc jest dopuszczalne (tyle że producenci
nie podają na jak długo można zauważalnie przekroczyć Tmax, zanim któryś
element zacznie się stapiać/rozpuszczać)