Problem z ASUS 1900XT

Autor: cgl <kryglow_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 23:00:49 MET

Mam Asusa EAX1900XT GPUZ pokazuje mi ze GPU Clock = 500MHz a Memory =
594MHz. Z tego co mi sie wydaje to standardowe wartosci wynosza 625MHz
(Clock) i 725MHZ (Memory). Jak probuje podniesc te wartosci do
standardowych to albo komp sie zawiesza albo na ekranie sa bialoczarne
pionowe pasy. Zreszta juz przy GPU Clock 550 np. Crysis sie zawiesza.
Podejrzewam przegrzewanie sie karty, ale przeciez to jest firmowa karta
Asusa z ich chlodzeniem i taki badziew? Wyglada ze teraz karta mi dziala
jakies 20% mniej niz powinna. Czy moze cos z tymi zegarami pokrecilem?