Re: Proporcje ekrany w LCD

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 21:09:40 MET

Artur M. Piwko <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> wrote:

> Oczywiście. Przykładowo Conky albo Windows Sidebar.

Gapienie się ciągle w zużycie CPU albo jakieś kolorowe zegarki (nie mam
pojęcia co to jest windows sidebar) uznajesz za objaw profesjonalizmu?
Ganiające za myszką kotki i skaczące po paskach narzędziowych baranki
również? Najlepiej z samym kursorem pozostawiającym za sobą ślad z
serduszek albo gwiazdek? :P
Bo dla mnie to tym bardziej świadczy o tym, że człowiek niewydajnie
korzysta z komputera. Rozpraszacze eksponujące zbędne informacje
przeszkadzają w efektywnej pracy.

> A co do 1280x1024 to bym polemizował.

Uhm - słusznie. Sprawdziłem i jeszcze niższa rozdziałka dominuje,
1024x768, zatem tego miejsca z boku to wystarczy właśnie na takiego
kotka, który ugania się za kursorem myszy.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/