Re: jaka klawiatura z kontrastem liter..?

Autor: Wacław Sondej <wsondej_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 20:35:02 MET

Użytkownik <tkowalczyk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:08bd064c-b412-44aa-9f15-246221e26c0d@d4g2000prg.googlegroups.com...
> Można jeszcze się nauczyć pisać bezwzrokowo.
Gdyby to wchodziło w rachubę, to bym nie pytał na grupie. 60-cio
letnią osobę nie będę zmuszał do takiej nauki :)

Noż kurczę, jestem starszy i nawet czuję się jak żywy, nie wspominając, że
się wciąż czegoś uczę. Ale do rzeczy. Pisałeś:

"myślę że podświetlenie może wywoływać lekkie rozmycie na konturze
> liter - takie moje gdybanie.... pomijam fakt rozpraszania uwagi ;)"

Nie gdybaj, tylko sprawdź. Sam używam własnie tej podświetlanej klawiatury
Logitecha (G15). Jestem z niej bardzo zadowolony własnie ze wzgledu na
ostrość i widoczność podświetlonych liter (jasnośc podświetlenia jest
dwustopniowa). Ale - uwaga - ta klawiatura jest szersza ze wzgledu na
dodatkowe klawisze programowalne. Na typowych wysuwanych półeczkach
pozostaje na mysz niewiele miejsca.
Pozdrawiam, WS